Έντονα διαμαρτύρεται η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (ΠΕΦ) για «τις σπασμωδικές αλλαγές που επέρχονται και πάλι στη διδασκαλία των επιμέρους μαθημάτων, μετά τις πρόσφατες οδηγίες του υπουργείου Παιδείας, τις σχετικές με τις αναθέσεις μαθημάτων, σε Γυμνάσιο, Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Οι φιλόλογοι ζητούν «την ανάκληση των άκρως αντιεπιστημονικών και αντιπαιδαγωγικών αυτών αποφάσεων» και φέρνουν ως παράδειγμα το ευαίσθητο μάθημα της Ιστορίας.
Συγκεκριμένα, εκφράζοντας τον φιλολογικό κόσμο, η ΠΕΦ εκτιμά ότι «οι αρμόδιοι φορείς του υπουργείου Παιδείας, παραβλέποντας επιστημονικά και διδακτικά κριτήρια, αναθέτουν τη διδασκαλία μαθημάτων σε άλλες ειδικότητες -χωρίς μάλιστα δική τους επιλογή- εκτός από αυτές που έχουν επιστημονικά την αποκλειστική αρμοδιότητα να τα διδάξουν. Πρώτιστο μέλημά τους είναι μόνο η κάλυψη των κενών, η τυπική διεκπεραίωση του ωρολογίου προγράμματος με βάση το υπάρχον διδακτικό προσωπικό, εξαιτίας και της αδιοριστίας των καθηγητών, και όχι βέβαια η ποιότητα της εκπαίδευσης».
Η ΠΕΦ σημειώνει χαρακτηριστικά ότι, όπως είναι επόμενο, «οι παρεμβάσεις αυτές δημιουργούν, συν τοις άλλοις, και αντιπαραθέσεις στους διάφορους κλάδους των εκπαιδευτικών».
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται «στο πολύπαθο μάθημα της Ιστορίας, ένα γνωστικό αντικείμενο που πρέπει να διδάσκεται μόνο από φιλολόγους». Όπως επισημαίνει η ΠΕΦ, η διδασκαλία της στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο ανατίθεται «σε ειδικότητες ΠΕ1, ΠΕ10, ΠΕ3 και ΠΕ5, ΠΕ6, ΠΕ7 (σ.σ. αντίστοιχα, θεολόγοι, κοινωνιολόγοι, μαθηματικοί και καθηγητές γαλλικής, αγγλικής και γερμανικής γλώσσας), μολονότι είχαν ληφθεί προηγουμένως διαφορετικές αποφάσεις (παλινωδίες του υπουργείου)».
(πηγή: briefingnews.gr)