Ο τρόπος διδασκαλίας των Νέων Ελληνικών στα πλαίσια του αυστραλιανού εθνικού αναλυτικού προγράμματος (ACARA) ανησυχεί τους εκπαιδευτικούς φορείς της ομογένειας.
Αυτό προκύπτει από ανακοίνωση του Γραφείου Εκπαίδευσης του Ελληνικού Προξενείου της Μελβούρνης. Όπως αναφέρει ο Βασίλειος Γκόκας, συντονιστής Εκπαίδευσης Αυστραλίας και Ν.Ζηλανδίας, το γραφείο έχει ενημερωθεί, για κάποιες εξελίξεις στο ζήτημα της διδασκαλίας των Νέων Ελληνικών στα πλαίσια του αυστραλιανού εθνικού αναλυτικού προγράμματος (ACARA).
Οι εκπαιδευτικοί φορείς της ομογένειας υποστηρίζουν ότι τα Νέα Ελληνικά, για την πλειοψηφία των σημερινών μαθητών, είναι μια νέα γλώσσα και ως εκ τούτου η ανάπτυξη ενός επιπέδου διδασκαλίας ως δεύτερης γλώσσας είναι η πιο ενδεδειγμένη. Αυτό το επίπεδο είναι και το πιο κατάλληλο για όλες τις μελλοντικές γενιές μαθητών και που εξασφαλίζει την επιβίωση της Νέας Ελληνικής στο μέλλον.
Ως εκ τούτου, συμπληρώνουν, «αυτό είναι επιτακτικό να αποτυπωθεί στο Εθνικό Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών και να ισχύσει για όλους τους μαθητές. Τα Νέα Ελληνικά, για πολλούς λόγους, αναγνωρίζονταν πάντα ως γλώσσα προτεραιότητας σε εθνικό επίπεδο. Πιστεύουμε ότι η ελληνική γλώσσα, ως πολύτιμο μέλος της οικογένειας των ευρωπαϊκών γλωσσών, δεν θα πρέπει να είναι το «προνόμιο» μόνο λίγων, αλλά θα πρέπει να είναι προσβάσιμη σε όλους.
Ο αποκλεισμός της από την ομάδα των γλωσσών που θα διδάσκονται ως δεύτερη ξένη γλώσσα, είναι αντίθετη με όλα τα παραπάνω αποδεικτικά στοιχεία».
(πηγή: Tromaktiko)